مجله ی اینترنتی سلامت

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی سلامت

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

لپ تاپ لنوو IdeaPad Flex 5


آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت امروز ۵۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود. شیائومی POCO M4 Pro با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت شش میلیون و ۹۹ هزار تومان رسید. خرید ساینا با در نظر گرفتن مشخصات ظاهری به لحاظ مشخصات ظاهری، با خودرویی روبرو هستیم که در ساختار بدنه وام زیادی از مدل قبلی خود یعنی ساینا SX و ساینا EX گرفته است. قیمت گوشی سامسونگ A22 با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید. همه چیز درباره ساینا S خودروی ساینا S به عنوان فیس لیفتی از خودروهای قبلی این مدل از گروه خودروسازی سایپا یعنی ساینا SX و ساینا EX؛ یک محصول محبوبتر به حساب میآید. آیفون ۱۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت ۳۸ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان به فروش رسید.قیمت گوشی شیائومی POCO F3 5G با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به هفت میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید. مشخصات فنی نسبتا ایده آل و شکل ظاهری این خودرو، برای خانوادههای ایرانی که به دنبال یک محصول ارزان قیمت هستند، مناسب به نظر میرسد. شیائومی REDMI 10 با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز چهار میلیون و ۴۴۹ هزار تومان بود.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ کاربردی

لپ تاپ های هیبریدی و یا لپ تاپ های 2 در 1 این روزها برای متخصصان و کاربران خانگی بسیار محبوب شده. در سری های قبلی مشکلاتی از قبیل عمر کم باتری و گرمای بیش از حد لپ تاپ ها حین اجرای برنامه های سنگین وجود داشت. Lenovo’s IdeaPad Flex 5 یک نمونه برتر در این دسته از لپ تاپ ها محسوب می شود. در مورد لپ تاپ لنوو IdeaPad Flex 5 به شما این اطمینان را می دهیم که دیگر خبری از مشکلاتی از این قبیل وجود نخواهد داشت. با این حال تعداد این مدل لپ تاپ ها با قیمت مناسب و در عین حال با عملکرد بالا محدود است. صفحه نمایش 14 اینچی لمسی یک اندازه مناسب بین صفحه نمایش های 13 و 15 اینچی است و مناسب کسانی است که در با وجود نیاز فضای بیشتری، وزن سبکتر لپ تاپ برای آن ها اهمیت دارد. لنوو IdeaPad Flex 5 یک لپ تاپ قابل تبدیل برای کسانی است که انتظار خارق العاده ای از یک لپ تاپ ندارند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گرافیک

امکان برگشت کامل صفحه با وجود لولاهایی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. توجه به ویژگی های CPU یا همان پردازنده های مرکزی از دیگر نکات قابل توجه در خصوص خرید لپ تاپ های ایسوس است. نسبت به حافظه داخلی و میزان ساپورت دستگاهتان برای تقویت حافظه خارجی آن نیز بی تفاوت نباشید و در این زمینه نیز با در نظر گرفتن زمینه کاری خود و انتظاراتی که از دستگاه هوشمندتان دارید، اقدام نمایید. صفحه نمایشگر لمسی و قابلیت حمل آسان از جمه نکات بارز لپ تاپ های مدل دو در یک می باشد. این مدل از محصولات اگر از سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانی کنند همچون یک تبلت اندرویدی و اگر دارای میزبان ویندوزی باشند همچون یک تبلت ویندوزی برایتان به کار خواهند آمد. لازم به ذکر است هر یک از لپ تاپ ها با توجه به ساختار فنی خود مناسب استفاده با یک نوع زمینه کاری می باشند. مورد دوم برای انتخاب لپ تاپ ایسوس توجه به نوع کاربری دستگاه است که برای این منظور هم بایستی بگوییم لپ تاپ ها به دسته های: دانشجویی، خانگی، تجاری، حرفه ای و همچنین گیمینگی (مخصوص بازی) تقسیم بندی می شوند.

همگامسازی پیشفرض (Preset Syncing) بهصورت خودکار براشهای شخصیسازی، سواچز (swatches)، گریدینتس، الگوها، نوعها و شکلها را پشتیبانی و همگام سازی میکند و اجازه دسترسی آن را در هر جایی از نرمافزار فتوشاپ را به شما میدهد. شما میتوانید از آن برای رفع سریع اثر قرمزی چشم، تغییر رنگ پوست یا از بین بردن لکهها استفاده کنید. این بدان معنی است که طراحان میتوانند اسناد مشترک را در ابر یک به یک ویرایش کنند. با این حال کاربرد چندانی برای طراحان گرافیک ندارد. تاریخ نسخه (Version History) به کاربران اجازه میدهد در حالت آفلاین بر روی اسناد ابری ویرایش کنند. درحال حاضر فقط فتوشاپ بر روی آی پد (Photoshop on the iPad) از این قابلیت پشتیبانی میکند. یک ویرایشگر گرافیکی سطح پایین به حساب میآید. خرید آن معمولاً ارزانتر از ادوبی فتوشاپ است، اما خدمات کمی را ارائه میدهد. البته این خدمات هنوز هم مفید هستند، المانهای آن بر ارائه ابزارهای ویرایش عکس که سادهتر از نرمافزار اصلی هستند، تمرکز دارد که هنوز هم مناسب است.

کار اصلی این نرمافزار، تدوین و ویرایش عکس است که میتوان با امکانات موجود در عکسها تغییرات بسیار زیاد و متنوعی را به وجود آورد. گلن نول (Glenn Knoll) یک استاد دانشگاه بود و به دلیل علاقهاش به عکاسی، یک تاریکخانه و یک رایانه شخصی که آن زمان تازه اختراع شده بود، در خانه فراهم کرده بود. همچنین نگارشهای گوناگون این نرمافزار تا نگارش دهم، در سیستمعامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراساوور) قابل استفادهاست. پدر وی فردی علاقهمند به عکاسی بود و در خانه خود یک تاریک خانه داشت. فتوشاپ به کاربرانش این امکان را میدهد تا با افزودن امکانات جانبی اعم از انواع افزونه امکانات آن را گسترش دهند. آخرین نسخهٔ رسمی پایدار این نرمافزار نسخهٔ بیست و سوم است که در اواخر ۲۰۲۱ منتشر شد و با اسم ادوبی فتوشاپ ۲۰۲۲ شناخته میشود. کلمهٔ CC مخفف Creative Cloud است و به معنای ابر خلاق میباشد. فتوشاپ برای سیستمعامل ویندوز و مکینتاش تولید شدهاست. توماس نول (Thomas Knoll) فردی علاقهمند به گرافیک بود.

چون ممکنه کارت های گرافیک همه اتصالات را ساپورت نکنند. بعضی از این پورت دارای پیوندهای دوگانه Dual-link DVI-D و Dual-link DVI-I هست که پین های اضافی تری دارند. Display port به ۲۰ پین مجهز هست. پورت ها با پین های اضافی DVI-DL گفته می شه. و تصاویر را با کیفیت بالاتری نمایش میدهند.DVI-I از کانکتورهای دیجیتال و آنالوگ پشتیبانی می کنه اما کابل DVI-D فقط با خروجی دیجیتالی سازگاره. HDMI یکی دیگر از درگاه های کارت گرافیک هست که برای اتصال به تلویزیون و مانیتور کاربرد داره. و بیشتر برای نمایشگرهای LCD به کار می روند. اندازه پین ها در پورت های DVI مختلف هست. اما بیشتر برای اتصالات تلویزیون استفاده میشه. DVI-D 25 پین و DVI-I 29 پین را ساپورت می کنند. و تبدیل VGA به HDMI کار سختتری هست. و فقط تصویر را انتقال می دهد و پورت صدا ندارد. برخی فقط پورت HDMI یا DVI و VGA و Display port را داشته باشند مانیتورهای کمتری در بازار از پورت USB-Type C پشتیبانی می کنند. چون برای تبدیل آن به یک کابل مبدل VGA به HDMI و جک ۳٫۵ میلی متری نیاز دارید. رابط ویدیویی مخفف Digital Video Interfaces هست. این پورت بیشتر در کامپیوترها کاربرد دارند. این آشفتگی بی ارتباط با موضوع افزایش قیمت ارز نیست و به همین علت نمی توان قیمت ثابتی از کارت های گرافیک ارائه نمود. طی یکی دو سال گذشته آشفتگی زیادی در بازار کارت گرافیکهای گیمینگ وجود داشته است. Display port جزو پورت های جدیدتر هست و جایگزین پورت های VGA و DVI به بازار وارد شد، و به دلیل مزیت هایی که دارد بسیاری از صنایع ترجیح دادند از این پورت استفاده کنند. پورت VGA بیشتر برای مانیتورهای آنالوگ کاربرد دارند.  برای اطلاع از  سیستم مورد نیاز وارزون و خرید لپ تاپ استوک گیمینگ روی لینک های رنگی کلیک کنید

اگر عرض قاب در آن گنجانده شود، عرض حاشیه جانبی 5.8 میلی متر است. چرا از مشهد کالا خرید کنم؟ با ASUS Q528 در Windows Hello، چهره شما رمز ورود شماست! در مشهد کالا علاوه بر خرید آنلاین و ارسال سریع و مطمئن کالا می توانید اقدام به خرید اقساطی کنید . خرید اقساطی شرایطی داره که توی لینک راهنمای خرید اقساطی می تونید از اون مطلع بشید. عرض حاشیه بالایی 9.4 میلی متر و عرض حاشیه پایین 26 میلی متر است. دوربین مادون قرمز جلو (IR) در جلوی لپ تاپ ASUS Q528، در عرض چند ثانیه چهره شما را تشخیص میدهد و شما میتوانید سریع تر و ایمن تر وارد سیستم شوید. فروشگاه اینترنتی مشهد کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین در شرق کشورهستش که در اون بهترین قیمت لپ تاپ عرضه میشه. از دوربین گرفته تا صفحه کلید، با استفاده از ویژگیهای بیشمار ASUS Q528 زندگی برای شما در طول روز رضایتبخش تر خواهد بود.

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ"

بررسی بازار کار تعمیرات موبایل برای بررسی بهتر بازار کار تعمیرات موبایل ابتدا به بررسی بازار موبایل می پردازیم. رشته های فنی از جمله مشاغلی هستند که در صورت داشتن تخصص و مهارت کافی درآمد خوبی داشته و از همواره از بازار کار خوبی برخوردار می باشد. در صورتی که علاقه مند به ورود و فعالیت در مشاغل فنی دارید و می خواهید در بازار کار این مشاغل به فعالیت بپردازید، با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین و پردرآمدترین رشته ها و مشاغل فنی بپردازیم. عملیات تعمیرات دوره ای واحد دوم ۳۲۰ مگاواتی مولد برق نیروگاه اصفهان آغاز شد که عملیات تعمیرات دوره ای مدت 10 روز زمان خواهد برد. به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شغل و اشتغالزایی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که همواره ذهن جوامع را به خود درگیر کرده است. همه افراد به دنبال شغلی هستند که آینده خوبی داشته و از بازار کار عالی و پردرآمدی برخوردار باشد. برای اطلاع از   لپ تاپ مخصوص حسابداری و asus rog strix g513 روی لینک های رنگی کلیک کنید

در مه سال ۲۰۱۱، Adobe Creative Suite 5.5 (CS5.5) به همراه ورژنهای جدیدتر برخی از برنامهها، عرضه شد. یک Material Library جدید اضافه شد که گزینههای بیشتری مانند کروم، شیشه و چوب پنبه دارد. از ابزار جدید Shadow Catcher میتوان برای بهبود اشکال سه بعدی استفاده کرد. ورژن فتوشاپ ۱۲٫۱ آن با نسخه آپدیت شده فتوشاپ CS5 ورژن ۱۲٫۰٫۴ یکسان است، به جز قیمت اشتراک جدید که در ورژن CS.5 معرفی شد. CS5 ابزارهای جدید نظیر Content Aware Fill, Refine Edge, Mixer Brush, Bristle Tips و Puppet Warp را معرفی کرد. یک ویژگی دیگر شامل Adobe Mini Bridge است که جستجو و مدیریت بهتر پروندهها را فراهم میکند. برای تصاویر متحرک، ابزارها را میتوان روی بیش از یک فریم در ویدئو اعمال کرد. CS5 Extended شامل تمام ویژگیهای CS5 به علاوه ویژگیهای سه بعدی و ویرایش ویدئو است. همچنین ۳۰ ویژگی و بهبودهای جدیدتری به CS5 اضافه شد که شامل راست کردن خودکار تصویر، ابزار Crop با قانون یک سوم، Color Pickup و ذخیره کردن یک تصویر ۱۶ بیتی به عنوان JPEG است.