مجله ی اینترنتی سلامت

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی سلامت

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

جارو شارژی شیائومی مدل Lydsto Stick YM-SCXCH302

جارو شارژی شیائومی مدل Lydsto Stick YM-SCXCH302

جاروشارژیاین جارو شارژی کارآمد دارای دهانههای مختلفی است تا قابلیت جارو هر گوشهای را برای شما فراهم کند، سطوحی نظیر کف اتاق، مبلمان، داخل ماشین، زیر میز، کنج دیوار و … به طور موثری، برس مکش جارو مورد نظر دارای یک سطح نازک بوده تا تماس با سطوح گوناگون را افزایش دهد و جذب کامل گردوغبار و زباله صورت گیرد. اندازه کوچک این برس موجب شده تا تمام مکانهای مختلف از کف خانه گرفته تا زیر تخت و زیر مبل قابل تمیزکردن باشد. ظرفیت زیاد باتری، جارو شارژی شیائومی Lydsto Stick YM-SCXCH302 برابر با 2000 میلیآمپر ساعت است که جهت جاروکشی و کار طولانی مدت تا 20 دقیقه مناسب میباشد. شارژ این باتری بسیار عالی از طریق رابط Type-C امکانپذیر است، به طوری که تنها در مدت 4 الی 5 ساعت شارژ کامل آن به طول میانجامد. در نتیجه شما با یک بار فول شارژ کردن این دستگاه پرکاربرد میتوانید به طور متوالی کل فضا اتاق خوابها و اتاق نشیمن منزل خود را بدون وقفه تمیز نمایید.

  • نوع باتری
  • جارو شارژی کرشر مدل KB5
  • جارو شارژی ناگهان خاموش میشود
  • صرفه جویی در زمان و انرژی
  • جارو شارژی بوش مدل BHN20110
  • قدرتش بی نظیره
  • با باتری بادوام

جارو شارژیاما علاوه بر این مزایای خودش را نیز دارد. برای مثال شما می توانید پرده ها در مدت زمان بسیار کمتری اتو نمایید. برای این کار شما باید پارچه مورد نظرتان را در بین دو صفحه اتو قرار داده و صفحه ها را به هم بچسبانید تا پارچه مورد نظرتان به راحتی و با بهترین شکل ممکن اتو شود. همه ما می خواهیم بهترین اتو را با توجه به نیاز خودمان داشته باشیم که از کارایی ها و کیفیت آن لذت ببریم. برای این کار به نکات زیر توجه فرمایید . اولین نکته که باید در انتخاب اتو به آن توجه کنیم. جنس و طراحی کفه اتو هست. امروزه عموما برای ساخت کفه ی اتو ها از سرامیک، تیتانیوم و استیل و غیره استفاده می شود. شما باید اتویی را انتخاب کنید که دارای کفه ای مقاوم، نچسب و مناسب برای اتو کردن انواع پارچه ها باشد. در همین حا باید به طراحی اتوی مورد نظرمان نیز توجه کنیم.

6 مهم روش‌ها به جارو شارژی

معمولا مدل های جارو شارژی باتری های 12 ولتی دارند که برای شارژ شدن به زمان بسیار کمی حدود 15 دقیقه نیاز دارند. بنابراین به مدت زمان نگهداری شارژ دستگاه نیز توجه داشته باشید. در مورد بدنه و مخزن جارو نیز حتما نمونه ای را انتخاب نمایید که قابلیت جداسازی، تخلیه و سرهم کردن آسانی داشته باشد. اما عیب اصلی جاروهای شارژی، مربوط به باتری آن هاست که معمولا عمر مفیدش کوتاه است. این باتریها در اغلب مدلهای خارجی تا یک سال عمر مفید دارد و این مدت برای ایرانی کمتر است. معمولا نمونه هایی که در بازار امروز وجود دارند اغلب هم آبی هستند هم خاکی. این به معناست که به دلیل وجود مخزن های کوچکی در قسمت عقبی برخی از مدل ها، امکان مکندگی آب و گرد و غبار برای آن ها وجود دارد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که قدرت مکندگی جارو در کدام حالت بیش تر خواهد بود.

بنابراین برای کاهش دفعات تخلیه مخزن بهتر است جارویی انتخاب کنید که حجم مخزن بیشتری دارد. با توجه به قابل شستشو بودن مخزن ها، برای جلوگیری از آلرژی توصیه شده است مخزن را به طور منظم با یک شوینده ملایم شسشته و بگذارید خوب خشک شود. برخی از جاروبرقیهای شارژی دارای مخرن گرد و غبار شفاف هستند که به شما امکان میدهد ببینید که سطل در حین استفاده چقدر پر است، بنابراین می توانید متوجه شوید زمان تخلیه آن فرا رسیده است. یک نکته مهم در هنگام جستجوی جارو شارژی ، ابزاری است که ممکن است همراه آن باشد. تعدادی ابزار و ضمیمه در داخل جعبه جارو وجود دارد که برای آسان کردن کارهای مختلف طراحی شده اند. این موارد معمولاً شامل موارد زیر است که در برخی از مدلهای عصایی دیده می شود. طراحی شده برای کمک به ورود به فضاهای کوچک به عنوان مثال. کنار تخته، کنار فرش؛ روی پله ها. این ابزار می تواند برای بیرون آوردن خرده ها و گرد و غبار از فضاهای تنگ و نازک مفید باشد. شامل دو ابزار یک قلم مو و یک نازل پهن است. این دو ابزار می توانند هنگام مقابله با انواع مختلف وظایف مفید باشند. به عنوان مثال، می توانید با این سری از شر خرده های داخل ماشین یا مبل خلاص شوید.

میزان شارژدهی دستگاه 16 دقیقه بوده و برای شارژ کامل آن 10 ساعت زمان لازم است. با وجود سری های قابل تعویض میتوانید نقاط دور و قابل دسترس را به آسانی تمیز کنید. همچنین فیلترهای تعبیه شده بر روی مخزن با جذب کامل گرد و غبار از نشت آن به محیط اطراف جلوگیری میکنند. گنجایش مخزن این جارو 0.5 لیتر بوده و فیلتر آن قابل شستشو است. جارو شارژی بوش مدل BHN14090 دستگاهی سبک و خوش دست برای تمیز کردن فضاهای کوچک است. این محصول طراحی زیبا و جمع و جوری داشته و به دلیل کیفیت ساخت بالای بدنه، در صورتی که به خوبی از آن مراقبت شود دوام بالایی خواهد داشت. این دستگاه با استفاده از یک باتری نیکل هیدرید راه اندازی شده و با شارژ کامل آن 12 دقیقه میتوانید از جارو استفاده کنید. با وجود سیستم High Airflow قدرت مکش در این مدل از جارو بوش کاملا یکسان بوده و در طولانی مدت از میزان آن کاسته نمیشود.

  • از کار افتادن کلیدها و دکمه های جاروشارژی
  • خانه و آشپزخانه
  • قابلیت بالا رفتن از ارتفاع 20 میلی متر
  • قدرت بالا و کیفیت خوب

جارو شارژی شیائومیDeerma VC811 از فناوری Pro-Cyclone، Rocket Vacuum استفاده می کند و در قدرت مکش کارآمدتر است. VC811 با قدرت حداکثر 160 وات و قدرت مکش 9000 پاسکال قادر است انواع کثیفی، مو، ذرات بزرگ و مواد حساسیت زا را تمیز کند. با وجود اینکه جاروبرقی با ظرفیت زیادی کار می کند، اما صدایی کمتر از 92 دسی بل دارد که معادل محیط نویز معمولی است، بنابراین تاثیر قابل توجهی در زندگی روزمره خانه نخواهد داشت. جارو شارژی Deerma VC811 مجهز به صفحه رومیزی، سر مکش مسطح 2 در 1، یک برس کوچک و یک شاتون بلند است که می تواند با بدنه اصلی دستگاه ترکیب شود تا نیازهای مختلف جاروبرقی را برآورده کند. در میان آنها، میز و کف به طور ویژه با سرعت موتور 7500 دور در دقیقه ارتقا یافته اند که مکیدن زباله ها را آسان تر می کند. طراحی مارپیچ غلتک همچنین به تمیز کردن زبالهها در انواع سطوح از کف چوبی گرفته تا کف سنگی و فرش کمک میکند. سری تخت 2 در 1 برای تمیز کردن گوشه های باریک خانه، کمد، مبل استفاده می شود. یک برس کوچک با خز نرم برای تمیز کردن موهای شما مانند مبل، تخت و … Deerma قادر است هوا را از هوا جدا کرده و هوا را فیلتر کند. آب کثیف در ظرف بریده می شود و هوا از طریق فیلتر فیلتر می شود و سپس از هوای تازه خارج می شود.

جاروشارژیدر صورتی که بتوانید یک جاروبرقی فیلیپس اصل خریداری کنید یکی از بهترین مدلها و برندهای موجود در بازار را خریداری کردهاید. بعضی از محصولات موجود در گناوه و بانه نیاز به تضخیص اصل یا فیک بودن دارند اما این جارو برقی با دوامی استثنائی و کیفیت جارو کردن بالا میتواند گزینه خرید شیک و بسیار منطقی باشد. این محصول کرهای هم از محصولات بادوام و قیمت مناسب در بازار ماست. مجیک محصولات خوبی در بازار ما دارد و از لحاظ تنوع با سایر برندها رقابت میکند. جارو برقیهای ایستاده و مدلهای جارو شارژی مجیک از زیباترین طرحهای موجود در بازار ما هستند. معمولا مجیک جدیدترین محصولات موجود در بازار را هم تولید میکند و قیمت ارزان و مناسبی دارد. برندهای مختلف در بازار ما مانند بوش ، پارس خزر ، سیزلر و غیره جارو برقیهای سطلی با قابلیت و توان بسیار بالا تولید کردهاند. برای مثال سیزلر ترکیه توانسته محصولاتی 3600، 5000، و 800 هزار واتی تولید کند و بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است و احتمالا پر فروشترین محصول این روزای بازار ما هم محسوب میشود. برندهای داخلی مانند پارس خزر و سپاهان جارو هم محصولاتی مشابه با مدلهای خارجی و با قیمتی بسیار ارزان تولید کردهاند.

قدرت و باتری جارو شارژی بلک اند دکر قوی است.

جاروشارژینشانگر شارژ هم در آن وجود دارد. یعنی زمانی که شارژ باتری کم میشود، متوجه این موضوع خواهید شد. فیلتر جاروی بلک اند دکر قابلیت شست و شو دارد. این مدل از جارو هم فاقد کیسه و پاکت داخلی برای جمع کردن آشغالهاست و همه چیز در محفظه آن ذخیره میشود. برای خرید این جارو باید حدود ۸۶۰ هزار تومان هزینه کنید. قدرت و باتری جارو شارژی بلک اند دکر قوی است. طراحی آن هم در کنار مکش زیاد آن از نکاتی است که از سوی خریداران قبلی محصول به آنها اشاره میشود. البته قدرت مکش قوی وسیله باعث بروز یک مشکل هم شده و آن صدای بلند است. تعدادی از خریداران قبلی جاروی بلک اند دکر به صدای بلند وسیله اشاره داشتهاند و از آن گلایه کردهاند. البته با توجه به قدرت وسیله و اینکه ۱۰ دقیقه از آن استفاده میشود و بعد باید دوباره به شارژ زده باشد، احتمالا این صدا برای مدتی کوتاه، قابل تحمل است.

بررسی جارو شارژی

جاروشارژیامروزه با پیشرفت تکنولوژی در تمامی زمینه ها زندگی برای انسان ها بسیار ساده تر از قبل شده است. انتخاب بین مدل پارویی و دستی: نخستین موردی که هنگام خرید جاروی شارژی با آن مواجه خواهید شد این است که آیا می خواهید یک جاروی شارژی دستی را انتخاب کنید و یا پارویی؟ میزان بازدهی: نکته مهم دیگری که باید در خرید یک جاروی شارژی به آن توجه کنید، میزان بازدهی و همچنین عمر باتری محصول مورد خرید جاروشارژی شیائومی مدل W10 نظرتان می باشد. تک کاره یا دوکاره: سوال دیگری که در هنگام خرید یک جاروی شارژی باید به آن پاسخ قاطعانه ای دهید این است که جاروی شارژی شما تک کاره باشد یا دوکاره؟ جارو شارژی های دوکاره در حقیقت قابلیت مکش آب (زباله های تر) و خاک (زباله های خشک) را دارند و جاروهای تک کاره نیز تنها برای یک منظور از موارد مذکور ساخته شده اند. کیفیت بدنه محصول: اغلب جاروهای شارژی دارای بدنه ای از جنس پلاستیک سخت و فشرده هستند تا هم از وزن کمتری برخوردار شوند و هم سبب خستگی دست در هنگام استفاده از آن ها نشوند.

برند شیائومی در چند سال گذشته موفقیت خود را در عرصههای دیگر نیز ثابت کرده و با تولید جاروهای شارژی دریما این موفقیت را به بازار نشان داده است. جارو شارژی دریما مدل VC20 Plus یکی از محصولات این برند بوده که بسیار مورد توجه واقع شده است. این جارو تمامی ذرات ریز غبار، خاک، مو و ریزترین دور ریختگیها را جمع کرده و محیطی پاکیزه برای شما ایجاد خرید جارو شارژی شیائومی میکند. دستگاه فوقالعاده سبک و بیصدا بوده و با استفاده از سری برسهای مختلفی که دارد به سادگی تمامی نقاط خانه را تمیز میکند. استحکام بدنه این جارو نیز با به کارگیری از مواد اولیه ABS و PC تضمین شده و محصولی با دوام را برای شما خلق کرده است. موتور این دستگاه دیگر نقطه قوت آن است؛ موتور با توان 150 وات و 3000 دور در دقیقه با قدرتی بالا و مکش 8000 پاسکال بیشترین میزان آلودگی، پرز و غبارهای ریز را جمعآوری میکند. حجم مخزن جارو 600 میلیلیتر بوده و نکته خوب آن راحتی در تخلیه و شست و شوی مخزن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد